על השקל

בחרנו בנושא יוקר המחיה בקרב הורים צעירים. מאז הקורונה עלו המחירים ויש הורים צעירים שקשה להם יותר עם המצב.
שאלת החקר:
איך אפשר להקל על זוגות צעירים שתופעת התייקרות מחירי המזון מקשה עליהם לערוך קניות?
החלטנו לעצב אפליקציה שתעזור לאנשים לערוך קנייה חכמה וחסכונית.
בלוגו יש עגלה שבנויה מקווים שמזכירים גם את הסימן של הש“ח. בנוסף ללוגו עיצבנו גם אתר ואפליקציה, שלט חוצות, פלייר, פוסטר, מגנט, מודעה בעיתון, ומחזיק מפתחות.

דילוג לתוכן