הנושא שלנו הוא יחסם של בני נוער למראה החיצוני והפנימי. בחרנו בנושא זה מכיוון שהוא מאוד מתקשר לנושאים שכל אחת מאיתנו בחרה בפרוייקט שלה באמנות. זה דבר שמעסיק אותנו (בני הנוער) הרבה ביום יום ואנחנו נפגשות עם הנושא הזה הרבה. כל פעם שיש מפגש עם החברה אנחנו מתעסקים באיך שאנחנו נראים, מה אנחנו לובשות ומה אנשים חושבים עלינו. ההתעסקות התמידית הזאת בחיצוניות ובדעות החברה מעיקה מאוד.
שאלת חקר: איך גורמים לבני נוער לתת יותר חשיבות ותשומת לב לעולם הפנימי שלהם?
לאחר מחקר וראיונות שערכנו עם בני נוער, הגענו למספר תובנות. מהמחקרים אנו למדנו שהמראה החיצוני והפנימיות הם לא מנותקים- יש ביניהם קשר. בנוסף, רוב מוחלט של משתתפי הסקר סימנו שככל שהם מכירים בן אדם יותר, היופי של האדם בעיניהם מושפע מהאופי שלו. משתתפי הראיון הסכימו על כך שהפנימיות של אדם משפיעה על החיצוניות שלו ועל צורת ההסתכלות עליו. משתתפי הראיון התייחסו לכך שכאשר פוגשים אותם לראשונה, הם היו רוצים שהאנשים מסביבם ישימו לב לפנימיות שלהם, ולאישיות שלהם.
הגענו להחלטה על הרעיון הבא: עיצוב ערכת טיפוח לבנות. הטיפוח יהיה חיצוני אך גם פנימי. החלטנו לקחת רעיון שהוא לא ממש מציאותי ולממש אותו דרך מוצרים מציאותיים. הרעיון הוא שכל מוצר אשר מטפח חלק מסויים חיצוני בגוף, יטפח גם את הפנימיות של החלק הזה. לדוגמא: שפתון אשר מצד אחד מטפל ומטפח את השפתיים, ומצד שני עוזר למשתמשת להגיד את דעתה וליצור שיחות טובות עם הסובבים אותה. מטרת ערכת הטיפוח היא לתת לבת להתחבר יותר לעצמה, לטפל בעצמה, להתבונן בפנימיות שבה וכתוצאה מכך היא גם תקבל כלים לאינטרקציה טובה ועמוקה בינה לבין הסביבה. עיקר הרעיון נובע מהחקר שעשינו, אשר הוכיח לנו שכדי להיפתח לסובבים אותנו אנו קודם כל צריכים להכיר את עצמנו, לאהוב ולהיות שלמים עם עצמנו. החלטנו שערכת הטיפוח תהיה בשביל בנות בלבד מכיוון שרצינו שהעיצוב יהיה יותר נשי, ובסופו של דבר, רוב קהל היעד של מוצרי הטיפוח מסוג אלו הן נשים. העיצוב הוא בגוונים ורודים וחומים, בגוונים של ניוד, המתאימים לקהל היעד.