כל אדם במהלך חייו נתקל בספרים סביבו. החל מגיל הינקות ובזמן הלמידה במסגרות החינוכיות בו הוא לומד, ולאחר מכן בקריאה מקצועית או קריאת ספרי אמונה וסיפורת. בעבודתי, בחרתי להציג את חשיבותם של הספרים אותם פגשתי מגיל הינקות ועד לזמן זה, בהיותי תלמידת תיכון. בעבודתי התייחסתי לתנ”ך המכיל בתוכו לא רק את ההסטוריה של העם היהודי, אלא גם את ערכי המוסר החשובים בחיי היום יום. מילדותי אני זוכרת את אמי קוראת לנו ספרי ילדים. העשרת עולם הילד באמצעות הספרים בונה את הילד ומעצבת את אישיותו ,והדבר מחזק את הקשר בין הילד להורה. ספרים נוספים מרכזיים בחיי אלה ספרי הלימוד של בית הספר, המעניקים ללומדים השכלה וכלים לחיים.
יש בי תקווה שילדים ילמדו מתוך רצון ותשוקה ולא לצורך מבחן בלבד. יש בי רצון שימשיכו להקריא ספרים לילדים, בעיקר בעידן המדיה ושהקריאה תתרחב ולא חלילה תצטמצם ותעלם עם השנים.
פני הספרים
שם התלמיד: אבישג חממי
שם המורה: רננה כהן
בית הספר:
אולפנית בנ"ע ישורון
טכניקה: טכניקה מעורבת
גודל: 1.20/60